توری سپر جلو وسط تویوتا یاریس صندوقدار 2021 تا 2021 جنیون 5311252240

admeeqwn

طول بیشتر بدنه میراژ در مقایسه ظاهری میان دو خودرو به سادگی احساس میشود اما نکته مهم در این میان کشیدگی بیشتر 65 میلیمتری فاصله محورهای میراژ است که میتواند در فضای داخلی تاثیر مثبتی بر بهبود فضای نشیمن سرنشینان عقب داشته باشد. ازاین رو در جلو سمت شاگرد از در سمت راننده بزرگتر است و ستون سمت شاگرد جلوتر از ستون سمت راننده قرار دارد. بیشتر از 35 آمپر نیازی ندارد و در جای باطری قرار نمیگیرد. این خودرو مجهز به پیشرانه هیبریدی و سیستم تمامچرخ محرک با ابعاد کوچکتر از C-HR است و تا پاییز امسال در بازار ژاپن عرضه میشود. ابتدا مدل استیشن آن به بازار آمد و سپس هیوندای تصمیم گرفت از مدل سدان آن نیز رونمایی کند. یاریس ۲۰۱۵ جایگزین مدل قبلی خود شده و با کد اتاق XP150 شناخته می شود. بررسی تویوتا یاریس هاچبک نشان میدهد نزدیکترین طراحی به چهره امروزی این خودرو سال ۲۰۱۵ اتفاق افتاده است. این جعبه دنده کهنه در سال ۲۰۱۴ توان رویارویی با خودروهای دیگر را ندارد و تاخیرهای متعدد آن کمی آزار دهنده است. روی صندلی های جلو مشکلی از نظر فضای سر و پا احساس نمی شود، اما در صندلیهای نیمکت مانند عقب احساس راحتی به اندازه صندلی های جلو نیست و فضای محدود پا و سر برای افراد قد بلند آزار دهنده است.

راهنمای خرید باطری ماشین مسئله دیگری که در هنگام خرید باطری باید به آن توجه شود آمپر باطری است. از سوی دیگر طراحی ساده و کسلکننده بعضی از هاچبکها باعث شده تا مشتریان این خودروها، که اکثرا از قشر جوان جامعه هستند، تمایلی به خرید این خودروهای کوچک نشان ندهند. با این حال، ممکن است که افرادی هم با بودجههای پایینتر به دنبال خرید ماشین هاج بک باشند. البته در کنار کیفیت مونتاژ مناسب، نکاتی منفی نظیر لقی نشیمنگاه صندلیهای عقب نیز قابل ملاحظه است. صندلیهای سرنشینان در چهار جهت مختلف و صندلی راننده در شش جهت به صورت دستی قابل تنظیم است. که بسته به نوع خرابی آن دارد که قابل تعمیر باشد یا خیر. مدل پایه این خودرو 36 هزار دلار قیمت دارد این در حالی است که نسخه با عملکرد بالا 41هزاردلاریست. گفتنیست مدل اروپایی یاریس GR قدرت 257 اسب بخاری دارد اما نسخه ژاپن 268 اسب بخاری خواهد بود. این کیفیت مطلوب در کنار فهرست راضی کننده آپشنها، فضای کابین i40 را بسیار دلچسب ساخته است. خبری از سانروف، روکش چرمیصندلیها و تنظیمات برقی صندلیها در مگان نیست و نبود این موارد در یک سدان ۹۰ میلیونی ناامید کننده است. قدرت تولیدی این پیشرانه در مقابل حجم آن ناامید کننده است و به تکنولوژی قدیمی موتور باز میگردد.

میدان دید عقب متوسط است و به لطف ابعاد بزرگ پنجرههای جانبی، دید اطراف و تسلط به خودرو کاملا راضی کننده است. پس از موفقیتهای هاچبک متوسط هیوندای، i30، این بار برادر بزرگترش قدم به ایران گذاشته تا در کنار سایر محصولات جدید هیوندای، خودروهای رقیب را به چالش بکشد. طراحی قسمت جلو ولاستر شباهت زیادی با سایر محصولات هیوندای دارد. زمانی که پا در فضای داخلی محصولات ژاپنی کلاس متوسط و اقتصادی میگذارید، باید تمام و کمال سطح توقعات خود را پایین آورده و با آنچه در اختیار شما قرار میگیرد کنار آیید. فراموش نکنید مگان موفق به کسب ۵ ستاره ایمنی از موسسه EURONCAP شده است و یکی از ایمنترین سدانهای متوسط به شمار میرود. گشتاور مگان در دورهای میانی به دست میآید و همین عامل باعث شده تا مگان با وجود پیشرانه ۲ لیتری به هیچ وجه خودروی پرشتابی نباشد. اما کنسول میانی بزرگ باعث شده تا راننده خودش را در فضای تنگ احساس کند. همچنین ، در مقایسه با یاریس اصلی ، دارای یک کراس اوور بزرگتر و فضای بیشتری برای ساکنان است.

این باعث می شود آن را به عنوان یک چالش لذت بخش و لذت بخش در یک مکان مانند این احساس، نه یک ماشین آهسته در اطراف بی وقفه پرتاب می شود. یاریس سدان و هاچبک دیگر به عنوان مدل سال ۲۰۲۱ در دسترس نخواهند بود. البته نمونه واگن به علت وزن بیشتر، از مدل سدان کندتر است، اما باز هم به عنوان یک واگن خانوادگی، خودرو نسبتا چالاکی به نظر میرسد. مگان ۲۰۰۰ از یک پیشرانه ۲ لیتری ۱۶ سوپاپ برخوردار است. صندلیهای مگان راحت و جادار هستند و فاصله پشت سریها نسبت به سر تنظیم میشود. اما صندلیهای جلو به خوبی سرنشینان را در بر نمیگیرند و در پیچها باعث سر خوردن سرنشینان میشوند. صندلیهای جلو به خوبی سرنشین را در بر گرفته و جادار و راحتاند. از این نظر، i40 توانایی فنی مشابه سوناتا دارد و این پیشرانه پر قدرت، نیازهای راننده را به خوبی پاسخ میدهد. برای همین است که خودرویی مانند مزدا 3 با چهره و ظاهری اسپرت و قدرت پیشرانهای خوب میتواند گزینه اول مردم باشد و خودروهایی مانند هیوندای سوناتا و نیسان ماکسیما رتبههای بعدی را کسب کنند زیرا اگرچه طراحی آنها قدیمی است اما قدرت پیشرانه آنها عالی است. با این حال ، این خودرو از Toyota C-HR کوچکتر است.

اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد تویوتا یاریس باما لطفا از صفحه ما بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کیت هندلینگ استرس بار لیفان

مصرف داروی ضد استرس بنزودیازپین در اواخر بارداری میتواند باعث ایجاد علائم ترک در نوزاد، مثل مشکلات تنفسی، ضعف عضلات، گریه، بیقراری، لرزش، وحشت و مشکلات خواب شود. عوامل ژنتیکی و محیط زندگی کودک بعد از تولد هم عوامل دیگری هستند که در تکامل کودک نقش دارند. آنچه محققان دانمارکی […]