خود-نظم و انضباط – مهمترین کلید موفقیت

admeeqwn

[ad_1]

تئودور روزولت گفت که “با انضباط ترین چیزی ممکن است.” خود نظم و انضباط است که توانایی ما توسعه است که ما را قادر می سازد به استفاده از اراده و خویشتن داری در زندگی ما به طوری که ما می توانیم به خوبی انجام و استفاده از زمان ما موثر است. این قابلیت توسعه در درون ما رشد می کنند و ما به عنوان مادر. نظم و انضباط است که اغلب بر ما تحمیل شده توسط پدر و مادر و اگر انجام شود در محبت و خوبی به این معنی راه ما را به اتخاذ انضباط برای خودمان را به عنوان ما به دست آوردن در بلوغ. در طول این روند رو به رشد آن کمک می کند تا اگر ما می توانیم هر دو بلوغ و انضباط در کسانی که در اطراف ما معمولا ما پدر و مادر و دیگر بزرگسالان و نه خیلی از همسالان ما. تحت این شرایط عزم به “رشد” نیز در ضربات و اگر مدل سازی در اطراف ما کافی است اتخاذ این می شود یک بخشی از ما بلوغ روند. تحت این شرایط ما تبدیل شدن به بزرگ, بزرگسالان برای آنها انضباط است که یک بخش طبیعی از زندگی

اگر این روند کار نمی کند تا به خوبی به عنوان است که اغلب مورد است و ما دارای کمی انضباط و ما ناراضی هستند و در مورد آن چه می کنیم ؟ در حال حاضر خبر خوب. در هر سن و سال ما هنوز هم می تواند به توسعه بیشتر خود نظم و انضباط و یادگیری برای انجام بهتر. برای این کار ما نیاز به:

  1. شناسایی منطقه که در آن ما می خواهیم به تغییر عملکرد ما

  2. مصمم به تغییر وضعیت

  3. توسعه و استخدام یک استراتژی تغییر

یک استراتژی برای توسعه بیشتر خود نظم و انضباط است که به شرح زیر است:

  • عمد مدل کسی که شما می دانید و یا آگاه هستند که چه کسی می تواند پدر و مادر دوست نسبی و یا حتی یک شخصیت بازیگر در یک نمایش و یا فیلم. مطالعه و بررسی چگونگی این فرد عمل می کند.
  • توسعه استراتژی های خود را. شروع با گام های یک تا سه در بالا و احتمالا شامل مدلسازی منظم فرد است. سپس بنویسید:
    1. چه شما در حال حاضر
    2. چگونه شما می خواهید به زمانی که شما بیشتر از خود-نظم و انضباط
    3. یک گل یا بیشتر به حمایت از شما در این. نوشتن این اهداف پایین. خوب نوشته شده و هدف شروع می شود با یک جمله بیانیه از قصد. هدف باید قابل دسترسی برای شما و نتایج باید قابل اندازه گیری حداقل به نقطه انجام شده و یا انجام نشده است.

در اینجا یک مثال است: Jason یک مرد تنها صرف پول بیش از حد در خط و بدهی بالا به عنوان یک نتیجه. این اجبار است که یک مشکل جدی برای او. هدف او این است که برای کاهش این نوع هزینه به 100 دلار در هر ماه. برای حمایت از این هدف او را با شروع از حق دور پرداخت 400 دلار در هر دیدار نسبت به بدهی کارت اعتباری خود را و به عنوان اظهار داشت: محدود کردن آنلاین خود را صرف به 100 $/ماه. به عنوان بخشی از استراتژی خود را در او خواهد شد:

  • شروع به بیرون رفتن برای حداقل یک ساعت در هر شب به او را به دور از کامپیوتر خود و بهبود سلامت روان خود را. راه رفتن یک پیشنهاد برای فعالیت جیسون. هر شب فعالیت است که او را نگه می دارد مشغول و به دور از کامپیوتر خود را ممکن است به عنوان به خوبی.

  • شروع یک نظم و انضباط شخصی/اهداف نوت بوک که در آن او خواهد شد نوشتن را هدف و ایجاد یادداشت های دیگر. در زیر نوشته شده است و هدف او را از نوشتن در مورد میزان درد و ناراحتی این بدهی های غیر ضروری باعث می شود او را و چگونه او انتظار دارد این وضعیت را تغییر دهید توسط یک از پیش تنظیم تاریخ. او را بیش از خواندن این دفترچه را حداقل یک بار در روز و در همان زمان هر روز.

به عنوان جیسون می نویسد: از اهداف خود او را به مطمئن شوید که:

  • مقدار دلار او را انتخاب و برای دو هفته کاهش بدهی قابل کنترل است بنابراین هدف قابل دسترسی است.

  • هدف قابل اندازه گیری است. در این مورد او خواهد شد و یا رسیدن به آن و یا نه از پیش تنظیم تاریخ حدود شش هفته دور. پس از شش هفته موفق تاریخ را می توان تنظیم مجدد.

  • او می یابد یک نفر دیگر او می تواند گزارش موفقیت خود را به در هر هفته.

Jason نوشته هدف این است که “از امروز شروع خواهد شد من خودم محدود به 100 دلار در هر سی روز به صورت آنلاین صرف و حفظ خواهد کرد یک کل در حال اجرا از پول صرف شده در این راه خود را در نظم و انضباط شخصی/اهداف نوت بوک.”

پس از این نوشته هدف جیسون می نویسد: در آنچه که او انجام خواهد داد اگر او ناموفق در دستیابی به این. اوایل امکانات عبارتند از به دنبال یک مشاور و یا یک مربی است. شدید و ناخواسته راه حل می تواند به پاره کارت های اعتباری خود را. به عنوان او می نویسد این کار او باعث می شود یک تعهد خود را به حل این مشکل است. درد خود را از این عادت بد باعث بالا بدهی های آسیب دیده در رتبه بندی اعتباری و هیچ نقدی همچنان به بدتر. این مشکلات ارائه انگیزه خود را.

واقع بینانه و قابل دسترسی و قابل اندازه گیری تبدیل به اهداف استراتژیک کمک در بهبود ما خود نظم و انضباط. عزم به تغییر انجام بهتر و اجتناب از درد است نیز لازم است. هنگامی که تغییر ساخته شده است این رفتار جدید یا وضعیت ما را قادر می سازد برای جلوگیری از درد و ناراحتی ما تجربه شده است. به یاد داشته باشید روزولت عبارت “با انضباط ترین چیزی ممکن است.” از خودتان بپرسید چقدر به شدت نیاز دارم به دور از این زمان وضعیت ؟ اگر پاسخ این است که “بد” و سپس این انگیزه می تواند ما را به سرعت به سمت جدید و عملکرد بهتر.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

کشف ۳۳ جهش در کروناویروس

[ad_1] دانشمندان چینی ۳۳ جهش کروناویروس را کشف کردند و به سازندگان واکسن کووید-۱۹ هشدار دادند که باید تأثیر این جهش‌ها را برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی در نظر بگیرند. [ad_2] Source link