سهامداران نکات بازاریابی: 3 دقیقه راهنمای فروش موفق صفحه

admeeqwn

یکی از بهترین نکات بازاریابی وابسته است که من تا کنون داده شده است که در مورد فروش copywriting است. به من گفته شد که در موفق به کپی هر جمله گردد به طوری که خواننده را به خواندن جمله بعدی ، من این جذاب بیانیه و بنابراین باید زمان زیادی را صرف مطالعه و تحقیق در مورد عناصر از فروش کپی کنید. همه که من آموخته من به عمل قرار داده است و باید به دست آورد بسیاری از موفقیت. من اینجا'm رفتن برای به اشتراک گذاشتن با شما یک راهنمای برای هر چه موفق فروش صفحه باید شامل.

مزایا و ویژگی های. این است که واقعا چلیپا از فروش. شروع فروش کپی با اجازه خوانندگان می دانم که شما به طور کامل درک و sympathise با مشکل این است که آنها باید. آنها نه تنها به شما شده است وجود دارد بیش از حد. آنها احساس می کنید که آنها می تواند به شما خواهد شد نگه داشتن خواندن.

این مهم است که به وضوح لیست ویژگی ها و مزایای محصول خود را در اوایل. منافع چه فروش محصول و برخی از این به خوبی می تواند احساسات است که خریدار احساس می کنید برای داشتن محصول خود استفاده می شود.

قالب فروش کپی کنید. فضای سفید است که خود را دوست دوست من. آن را خواهد شکست تا کپی به طوری که آن را آسان تر به عنوان خوانده شده. به یاد داشته باشید به استفاده از گلوله و لیست بیش از حد به ویژه برای خود ویژگی ها و مزایای. استفاده جسورانه برای برجسته کردن کلمات مهم و متن را کوچکتر پاراگراف. مردم اغلب خامه ای بیش از متن در اینترنت آنها don't معمولا خواندن همه چیز در همان شیوه ای که آنها ممکن است با یک کتاب.

ایجاد اعتماد. خرید اینترنتی احساس می تواند مخاطره آمیز تر از خرید در جهان فیزیکی است. کار بر روی عناصر اعتماد خود را در سراسر صفحه. این شامل استفاده از توصیفات از راضی و مشتریان خوشحال. شما همچنین ممکن است بخواهید به ارائه برگشت پول – هیچ سوالات پرسیده شده را تضمین کند. اگر محصول خود را چه آن را می گوید آن را به شما به ندرت دریافت یک درخواست برای بازگشت پول. در واقع این به عنوان یکی از سهامداران نکات بازاریابی است که به من داده شد توسط یکی از تجارت. این واقعا باعث می شود یک تفاوت است و به خوبی به ارزش اجرای.

معامله با خریداران خود را شک و تردید است. آنها در حال رفتن به برخی از ایرادات به محصولات خود را. شاید آنها سعی کرده اند بسیاری از محصولات دیگر و هیچ یک از آنها کار کرده است. مقابله با این خود کپی کنید. به آنها بگویید که چرا محصولات دیگر کار نمی کند و به همین دلیل محصول خود را می کند. ارائه آمار و آمار به عقب خود را ادعا می کند.

بگویید خریداران خود را آنچه شما می خواهید آنها را به انجام. اضافه کردن یک تماس به عمل 'اینجا را کلیک کنید برای خرید در حال حاضر'. You've آنها را در صفحه خود را و شما don't می خواهید آنها را ترک بدون خرید. شما می توانید پیگیری آنچه اتفاق می افتد زمانی که کاربران بر روی صفحه خود را با چک کردن Google Analytics خود را گزارش. وجود دارد هیچ نقطه خاص که آنها در حال ترک سایت شما? آنچه می تواند به شما در بهبود آن را آسان تر برای آنها را به خرید ؟ هنگامی که آنها خود را ترک site, آن است که کاملا ممکن است که آنها هرگز بازگشت به آن را به طوری که آنها را از هر فرصتی برای خرید و به طور منظم تست و نیشگون گرفتن و کشیدن قطعات از صفحه خود را.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

جدال لفظی دو نماینده مجلس

نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت که امروز مجلس برای سرعت در بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده نطق و تذکر ندارد. Source link