محاسبه خطر باقيمانده برای موفقیت راه اندازی

admeeqwn

[ad_1]

آنچه که در مدیریت ریسک?

آن است که اساسا در نظر گرفتن خطرات برای راه اندازی خود را در یک محیط کنترل شده. هنگامی که شما را به خطر می کردم یک طرح پشتیبان برای پوشش آتش در مورد شما اجرا از مهمات در منطقه جنگ (بازار). این است که شناخته شده به عنوان مدیریت ریسک در جهان راه اندازی است. من به شما ارائه یک نمونه درخشان.

یک فرد فقط آغاز یک کسب و کار کوچک از لوازم جانبی تلفن همراه آنلاین. او می داند که وجود دارد به اندازه کافی در بازار وجود دارد خارج وجود دارد در حال حاضر که او نیاز به رقابت با برای کمک رسانی خود به مشتریان. پس قبل از وارد شدن به بازی او نیاز به درک که محصول خود را منحصر به فرد و ارزان در همان زمان. در حال حاضر اگر محصول ارزان; چگونه می توان آن را منحصر به فرد. برای این هدف خاص او نیاز به بازدید از کل فروش بازار. هنگامی که او در می یابد آنچه که او نیاز دارد گام بعدی این است که با قرار دادن یک سفارش فله. در حال حاضر زمانی که او فروش آیتم آنلاین; او را از مشتریان دیر یا زود. اما آنچه مهم است این است که او در زمان خطر قرار دادن یک سفارش فله; در همان زمان او انجام تحقیق به صورت منحصر به فرد و کنترل قیمت. این است که دقیقا چه چیزی شناخته شده به عنوان مدیریت ریسک در جهان راه اندازی است.

هر شروع و تا در این دنیا نتواند تنها زمانی که آن را اجرا می کند از یک خط اعتباری. آن's کاملا روشن است که پول تاسیسات خود را راه اندازی. آنچه باید توجه خود را به مدیریت ریسک به بررسی هزینه? چگونه می تواند به شما انجام این کار ؟

1) جلوگیری از هزینه های ابلهانه: – شما اینجا نیست به تحت تاثیر قرار دادن دوست دختر خود را در یک تاریخ. Don't بود نشان دهد هیچ کس نیاز به دانستن هزینه های خود را با ظرفیت. شما و مشتریان شما تنها به دنبال برخی از درخشان محصول بسته بندی شده با خدمات خوب. آنها در اینجا نیست برای دیدن خود هزینه ماشین آلات خود را به شدت حقوق و مزایای کارکنان و ذهن خود را باد زیرساخت ها است. این است که هیچ. آن's آغاز فاز; تمرکز تنها بر روی محصولات خوب و خدمات خوب و بازاریابی است. که's همه شما نیاز است.

2) Don't اجرا با چشم بسته در چشمان تو: – یکی دیگر از احمق دلیل برای عدم راه اندازی است که شما نگه داشتن هزینه های اشتباه در محصول یا خدمات خود را بدون به دنبال بازار بررسی گزارش. چرا ؟ شما می تواند از دست دادن یک ثروت بزرگ از پول است که's چرا. به مشتریان خود به دنبال چیز دیگری هستند و شما آماده برای دیدن است که خود را با چشمان باز به جای شما انتخاب می کنید برای پوشش چشم خود را مانند یک اسب و اجرای مستقیم. نگاهی به اطراف خود را درک بازار don't دریافت مرعوب محصول و یا خدمات شما می خواهم. درک نیازهای بازار مشتری's مطالبات و کار درآمده است.

من نمی گویم don't را یک خطر است. من فقط گفت: don't را یکی بدون برنامه.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

تحریم‌های ایران نقض مقررات بهداشت جهانی است

[ad_1] رییس جمهوری اسلامی ایران در گفت‌وگوی تلفنی با همتای فرانسوی خود با استقبال از ابتکار دبیرکل سازمان ملل متحد برای اعلام آتش‌بس در جنگ میان کشور‌ها در دوران شیوع ویروس کرونا در جهان، ابراز امیدواری کرد که این ابتکار شامل جنگ اقتصادی علیه ایران هم باشد. [ad_2] Source link