چهار اساس ارائه بزرگ

admeeqwn

[ad_1]

شما ممکن است بهترین ایده و بهترین محصول یا بهترین پیشنهاد. اما اگر شما نمی توانید در حال حاضر آن را در شیوه ای حرفه ای آن ممکن است هرگز به رسمیت شناخته شده به عنوان با ارزش است. چهار گام ساده برای دادن موفق, ارائه, به نام چهار اساس روش:

1. مخاطبان خود را درک

2. درک هدف خود را

3. درک مواد

4. خودتان را درک کنید

تسلط بر این چهار حوزه به شما مهارت های مورد نیاز برای آماده سازی و ارائه موثر تر ارائه شده است.

1. مخاطبان خود را درک

درک مخاطبان خود را اجازه می دهد تا به شما برای تعیین چه و چگونه شما نیاز به ارائه. شما همچنین قادر به آدرس منافع خود را در طراحی مد. قدم اول با ایجاد یک مخاطب مشخصات که شامل نقش ها و مسئولیت های سنی دانش, سبک های یادگیری, فرهنگ, تعداد شرکت کنندگان هدف از حضور یا انتظارات. این را تسهیل تهیه محتوای مناسب/مواد ترکیب همه لازم است سبک های یادگیری ،

جمع آوری اطلاعات در مورد مخاطبان خود را ندارد به پیچیده است. وجود دارد راه های مختلف شما می توانید جمع آوری مخاطبان اطلاعات:

• زود می رسند به صحبت کردن با اعضای مخاطبان از قبل

• توزیع یک نظرسنجی قبل از ارائه

• بحث با سازمان

• نقد و بررسی ارزیابی از گذشته ارائه

• حضور در یک نمایش قبل از اینکه شما را به دریافت احساس از آنچه این گروه مانند

• درخواست برای اطلاعات و یا مواد نوشته شده است که توصیف مخاطبان

2. درک هدف خود را

ضروری است بدانید که هدف خود را برای انجام یک ارائه. نوشتن یک جمله ساده می تواند وسیله ای برای تعریف هدف است. شما ممکن است همیشه از خود بپرسید که چرا من برای انجام این نمایش است ؟ به ارائه اطلاعات (ایجاد آگاهی) و یا به تغییر نگرش (ایجاد احساسات) و یا به ایجاد مهارت های جدید.

3. درک مواد

یک راه برای افزایش اعتماد به نفس خود را به عنوان یک مجری است بدانید که در آن مطالب خود را از اطلاعات است که از (درک خود را منبع). شیر را به آنچه که شما در حال حاضر در مورد این موضوع با مرور مطالب. به شناسایی آنچه شما نیاز دارید بدانید که با انجام بررسی ادبیات و جستجو با استفاده از منابع معتبر است. شما همچنین ممکن است استفاده از داده ها/آمار که مربوط به مخاطبان ،

4. خودتان را درک کنید

ساختمان اعتماد به نفس به عنوان یک سخنران شروع می شود با درک خودتان است. این شامل دانستن “خود را به سبک”. به عنوان مثال: استفاده از طنز استفاده از داستان ترجیح می دهم به پشت تریبون ، دانستن “مهارت های خود را/نقاط قوت”. به عنوان مثال: توانایی برای ایجاد رابطه دوستانه با مخاطبان بزرگ گرافیکی, طراح, و غیره. دانستن “نقاط ضعف خود را”. به عنوان مثال: استفاده از کلمات پرکننده صحبت کردن با نرم عصبی در مقابل یک گروه ،

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

بهترین کربن فعال

از نظر جسمی ، کربن فعال شده توسط نیروهای ون در والس یا نیروی پراکندگی لندن به مواد متصل می شود . کربن فعال به مواد شیمیایی خاصی از جمله الکلها ، دی اکسیدها ، اسیدها و پایههای قوی ، فلزات و بیشتر مواد معدنی مانند لیتیوم ، سدیم ، […]