چهار مهارت های شناختی برای یادگیری موفق

admeeqwn

[ad_1]

کلمه “شناخت” تعریف شده است به عنوان “عمل دانستن” یا “دانش است.” مهارت های شناختی بنابراین مراجعه به این مهارت است که این امکان را برای ما به دانستن است.

لازم به ذکر است که چیزی وجود دارد که هر انسان می داند و یا می توانید انجام دهید که او آموخته است. البته این مانع طبیعی عملکردهای بدن مانند تنفس و همچنین رفلکس برای مثال بسته شدن غیر ارادی چشم هنگامی که یک شی رویکردهای آن است. اما جدا از این که یک انسان می داند هیچ چیز نیست و یا نمی تواند انجام دهد هر چیزی که او آموخته است. تمام مهارت های شناختی باید آموخت که زیر مهارت های شناختی مهم ترین هستند:

غلظت

توجه باید متمایز از غلظت است. توجه است که عملکرد بدن و در نتیجه نیازی به آموزش داده شود. با این حال با توجه به چنین یک تابع است که کاملا بی فایده برای عمل یادگیری به دلیل آن است که تنها یک زودگذر وقوع است. توجه معمولا تغییرات بسیار سریع از یک شی یا یک چیز به بعد. کودک اول باید آموزش داده شود به تمرکز توجه خود را بر روی چیزی و نگه داشتن توجه خود را متمرکز بر این چیزی است که برای برخی از زمان. هنگامی که یک فرد با تمرکز توجه خود را برای هر طول زمان به آن اشاره می کنیم به عنوان غلظت.

غلظت استوار بر روی دو پا. آن است که یک عمل را نمی گیرد به صورت خودکار. دوم آن نیز یک مهارت های شناختی و بنابراین باید آموخت.

اگر چه ناتوانی در یادگیری متخصصان اذعان دارند که “توانایی تمرکز و حضور در یک کار برای یک دوره طولانی از زمان ضروری است برای دانش آموز برای دریافت اطلاعات لازم و تکمیل برخی از فعالیت های علمی,” به نظر می رسد که توانایی تمرکز است که به عنوان یک “fafrotsky” — یک کلمه ابداع ایوان T. Sanderson و ایستاده برای “چیزهایی که از آسمان قرار می گیرند.” غلظت باید آموخت و پس از آن یک مهارت را می توان به طور مداوم بهبود یافته به طور منظم و پایدار عمل.

ادراک

این شرایط را “پردازش” و “ادراک” اغلب قابل معاوضه استفاده می شود.

قبل از یک می توانند یاد بگیرند که هر چیزی را ادراک می گیرد باید به عنوان مثال یکی از آن آگاه شده و از طریق یکی از حواس. معمولا یکی به شنیدن و یا دیدن آن است. پس از آن به تفسیر هر یکی را دیده و یا شنیده می شود. در اصل پس از آن ادراک به معنای تفسیر است. البته عدم تجربه ممکن است باعث شود فرد به اشتباه تفسیر آنچه که او دیده و یا شنیده می شود. به عبارت دیگر ادراک ما نشان دهنده نگرانی از وضعیت حال حاضر از نظر ما تجارب گذشته و یا به عنوان اعلام شده توسط فیلسوف امانوئل کانت (1724-1804): “ما همه چیز را ببینید نه به عنوان آنها هستند اما به عنوان ما هستند.”

وضعیت های زیر را نشان می دهد که چگونه درک در ارتباط با تجربه های قبلی:

فرض کنید یک فرد پارک اتومبیل خود را و پیاده روی به دور از آن در حالی که در ادامه به نگاه در آن. به عنوان او می رود بیشتر و بیشتر دور از ماشین خود آن را به نظر می رسد او را به عنوان اگر ماشین خود را به تدریج کوچکتر و کوچکتر. در چنین شرایطی هیچ یک از ما را بریده بریده نفس کشیدن در وحشت و گریه کردن “ماشین من شدن!” اگر چه ادراک حسی است که ماشین به سرعت در حال کاهش است ما نه تفسیر که ماشین تغییر اندازه. از طریق تجارب گذشته به ما آموخته اند که اشیاء رشد نمی کند و یا کوچک به عنوان ما راه رفتن به سمت یا به دور از آنها. شما آموخته اند که اندازه واقعی خود ثابت می ماند با وجود این توهم است. حتی زمانی که یکی از پنج بلوک به دور از یک ماشین و آن را به نظر می رسد بزرگتر از یک ناخن یکی را تفسیر و آن را به عنوان آن است که هنوز هم یک ماشین و که آن را در واقع تغییر اندازه. این آموخته ادراک شناخته شده است به عنوان اندازه ثبات است.

کوتوله, اما, زندگی می کنند که در اعماق جنگل های بارانی گرمسیری آفریقا هستند که اغلب در معرض گسترده ای و افق های دور و بنابراین فراموش نکنید که به اندازه کافی فرصت برای یادگیری اندازه ثبات است. یک کوتوله خارج از محیط معمول بود و معتقد بود او با دیدن گروهی از حشرات هنگامی که او در واقع به دنبال در یک گله بوفالو در یک فاصله بزرگ. هنگامی که محور نسبت به حیوانات او وحشت زده بود برای دیدن حشرات “رشد” به بوفالو و مطمئن بود که به نوعی از سحر تا به حال کار شده اند.

یک فرد نیاز به تفسیر پدیده های حسی و این تنها می تواند انجام شود و بر اساس تجربه گذشته از همان مشابه یا مرتبط با پدیده. ادراکی توانایی رو به شدت بستگی به مقدار ادراکی عمل و تجربه است که این موضوع در حال حاضر لذت می برد. این نشان میدهد که ادراک شناختی بر مهارت است که می تواند بهبود یافته فوق العاده از طریق عاقلانه عمل و تجربه است.

حافظه

انواع مشکلات حافظه هستند که در یادگیری ناتوان است. برخی از دسته عمده از توابع حافظه جایی که این مشکلات دروغ عبارتند از:

پذیرای حافظه: این اشاره به توانایی توجه به ویژگی های جسمی داده شده محرک قادر به تشخیص آن در زمان بعد. این کودک است که پذیرای مشکلات پردازش همواره نتواند به تشخیص بینایی یا شنوایی محرک مانند اشکال و یا برای تلفن های موبایل همراه با حروف الفبا شماره سیستم و غیره.

حافظه متوالی: این اشاره به توانایی به یاد محرک سفارش خود را مشاهده و یا ارائه. بسیاری از نارساخوان ضعیف بصری حافظه متوالی. به طور طبیعی این تاثیر می گذارد توانایی خود را برای خواندن و هجی صحیح می باشد. هر کلمه متشکل از حروف در یک توالی خاص. به منظور خواندن یکی به درک حروف در توالی و همچنین به یاد داشته باشید آنچه در کلمه نشان داده است که دنباله ای از حروف است. به سادگی با تغییر توالی حروف در “نام” آن می تواند تبدیل به “معنی” یا “آمین”. برخی نیز ضعیف شنوایی حافظه متوالی و در نتیجه ممکن است قادر به تکرار کلمات دیگر به صورت شفاهی و بدون گرفتن هجا در جهت اشتباه برای مثال کلماتی مانند “مقدماتی” و “آماری”.

صدای موج حافظه: این اشاره به توانایی یادگیری برخی از اطلاعات به عنوان یک الگوی عادت. این کودک است که مشکلات در این منطقه است که قادر به به یاد بیاورید با سهولت کسانی که پاسخ آن باید به صورت خودکار مانند الفبای تعداد سیستم جدول ضرب, املا, قوانین, قواعد دستوری ،

کوتاه مدت حافظه: حافظه کوتاه مدت طول می کشد از چند ثانیه تا یک دقیقه; دقیق مقدار از زمان ممکن است تا حدودی متفاوت است. هنگامی که شما در حال تلاش برای به یاد یک شماره تلفن که شنیده بود چند ثانیه قبل از آن نام یک فرد که به تازگی معرفی شده است و یا ماده از سخنان فقط ساخته شده توسط یک معلم در کلاس شما تماس در حافظه کوتاه مدت است. شما نیاز به این نوع از حافظه به حفظ ایده ها و افکار در هنگام نوشتن یک نامه پس شما باید قادر به نگه داشتن آخرین جمله در ذهن شما به عنوان آهنگسازی بعدی. شما همچنین نیاز به این نوع از حافظه هنگام کار بر روی مشکلات. فرض کنید یک مشکل لازم است که ما برای اولین بار اضافه کردن دو عدد را با هم (مرحله 1: اضافه کردن 15 + 27) و بعد تقسیم مجموع (مرحله 2: تقسیم مجموع 2). اگر ما این مشکل را در سر ما, ما نیاز به حفظ نتیجه مرحله 1 (42) لحظه ای در حالی که ما اعمال می شود گام بعدی (تقسیم بر 2). برخی از فضا در حافظه کوتاه مدت لازم است برای حفظ نتایج مرحله 1.

حافظه بلند مدت: این اشاره به توانایی بازیابی اطلاعات از چیزهایی که یاد گرفته در گذشته است.

تا آموزش غیر فعال توسعه مهارت کافی در یادآوری اطلاعات آنها ادامه خواهد داد به صورت هر موقعیت یادگیری به عنوان هر چند آن را یکی از جدید. هیچ پیشرفت واقعی را می توان به دست آمده یا کودک و یا معلم که همان زمین است که باید پوشش داده و بیش از بیش به این دلیل که فرزند را فراموش کرده است. به نظر می رسد که مهم ترین نیاز است که آموزش غیر فعال کرده است برای کمک به توسعه موثر پردازش سیستم برای به خاطر سپردن زیرا بدون آن عملکرد خود را همیشه در یک سطح بسیار کمتر از آن چه قابلیت های خود را نشان می دهد.

به طرز عجیبی هر چند در حالی که حافظه جهانی به عنوان یک پیش نیاز مهارت برای یادگیری موفق, تلاش برای ترسیم روند آن در يادگيری چند هستند و هنوز کمتر از روش به طور سیستماتیک آن را بهبود بخشد.

تفکر منطقی

در کتاب خود “مغز ساختمان” دکتر کارل آلبرشت متحده که تفکر منطقی است و نه جادویی فرایند و یا یک ماده ژنتیکی موقوفه اما آموخته فرایند ذهنی است. این فرایند که در آن یکی با استفاده از استدلال به طور مداوم به رسیدن به یک نتیجه گیری. مشکلات یا موقعیت هایی که شامل تفکر منطقی برای تماس ساختار روابط بین حقایق و به صورت زنجیره ای از استدلال است که “حس می شود.”

اساس همه تفکر منطقی ترتیبی فکر, می گوید دکتر آلبرشت. این فرآیند شامل در نظر گرفتن ایده های مهم و حقایق و نتیجه گیری های درگیر در مشکل و تنظیم آنها در یک زنجیره ای مانند پیشرفت است که طول می کشد در یک معنی است. به فکر می کنم منطقی است که فکر می کنم در مراحل.

تفکر منطقی نیز مهم بنیادی مهارت های ریاضی. “آموزش ریاضیات بسیار متوالی روند می گوید:” دکتر آلبرشت. “اگر شما نمی درک خاصی از مفهوم واقعیت و یا روش شما هرگز نمی تواند امید به درک دیگران آمده است که بعد از آن بستگی دارد بر آن. برای مثال برای درک بخش شما ابتدا باید درک را بدست آورد. برای درک ساده معادلات جبر مستلزم آن است که شما را در درک فراکسیون. حل ‘مشکلات کلمه بستگی به دانستن چگونه به راه اندازی و دستکاری معادلات و….”

ثابت شده است که آموزش های خاص در تفکر منطقی پروسه می تواند مردم را “دقیق است.” تفکر منطقی اجازه می دهد تا یک کودک به رد آسان و سریع پاسخ مانند “من نمی دانم” یا “این بیش از حد دشوار است” با توانمند سازی او را به حفر کردن عمیق تر به فرآیندهای تفکر و درک بهتر روش های مورد استفاده برای رسیدن به یک راه حل است.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

چگونه در محیط اداری از ابتلا به کرونا جلوگیری کنیم؟

[ad_1] رعایت فاصله گذاری اجتماعی و در کنار آن اجرای اصول بهداشت فردی یکی از اصلی‌ترین اقدامات برای جلوگیری از ابتلا به کرونا است. [ad_2] Source link