چگونه به سرعت بهبود تنبل مقاله بازاریابی

admeeqwn

وجود دارد برخی از فرصت ها در زندگی است که ما فقط نمی تواند منتقل و یکی از این فرصت ها است که شروع یک کسب و کار آنلاین. نه تنها در حال حاضر کسب و کار مقرون به صرفه اما آنها همچنین آسان برای مدیریت اگر شما به دنبال راهنمایی مانند آنهایی که در لیست ما در این مقاله است. به دنبال این مشاوره و یاد بگیرند که چگونه به راحتی و به طور موثر به جلو کمپین بازاریابی مقاله.

1 – مطالب خود را نگه دارید زمان و مطمئن شوید که همسر محتوای بی انتها است. در حالی که همه چیز تغییر تمام وقت, سعی کنید با اضافه کردن یک به روز شده لینک به مقالات قدیمی. اگر بازدید کنندگان پیدا کردن مقالات قدیمی برای اولین بار با منسوخ شده و اطلاعات آنها می توانید نسخه فعلی به راحتی از طریق خود اجرا link. امکان استفاده از گزینه های موجود در سایت خود را که اجازه می دهد تا خوانندگان برای سازماندهی مقالات اخیر و مرتبط با محتوا است.

2 – مقاله خود را هرگز به بیش از 500 – 550 کلمهبدون توجه به آنچه شما در حال نوشتن در مورد سفارش سایت خود را در بازار به طور موثر. در واقع شما باید در تلاش برای نگه داشتن وب سایت خود مقالات در حدود 400 کلمه است. مطالب در مورد گرفتن توجه خواننده نه از دست دادن آن در کرک ها و داستان است که فقط نه به پایان خواهد رسید.

3 – مطمئن باشید برای بررسی املا مقالات خود را و سپس به خودتان آنها را به مطمئن شوید که همه چیز درست تایپ شده است و از کلمات مناسب استفاده شده است. املا-چکرز نمی دانم چه کلمه شما در نظر گرفته شده. شما ممکن است کاملا اشتباه کلمه در جای خود البته کاملا مشخص. بررسی دستور زبان خود را. اگر شما یک دنيوى استفاده ساده تر ساختار جمله.

4 – همیشه درمان خوانندگان خود را’ زمان به عنوان با ارزشبه ویژه هنگامی که شما نشستن به نوشتن مقالات خود را به دلیل آنلاین خوانندگان به طور کلی درک مقالات کوتاه. آنها همچنین درک مستقیم آنهایی که هرگز زباله خوانندگان زمان به خاطر باد یک مقاله تعداد کلمه. اگر شما نمی تواند توجیه خاص بیت از مقاله خود را به عنوان بلافاصله جالب به خواننده آن نیاز به بیرون آمدن.

5 – انتخاب یک موضوع است که با تمرکز بر چگونه برای کمک به مردم. پاسخ به سوالات در تلاش برای حل مشکلات و یا نوشتن “چگونه به” در مورد چیزی که می تواند به دیگران نشان می دهد که شما را آگاه در صنعت شما. مردم می خواهند برای رسیدن به شما و یادگیری بیشتر در مورد شما, به خصوص اگر آنها احساس می کنید شما می توانید به آنها کمک کند.

6 – سعی نکنید به انجام چیزهایی که شما لازم نیست که مهارت و در عین حال برایچرا که خود شایستگی سطح یک تاثیر بزرگ در موفقیت بازاریابی خود را. این خواهد شد در نتیجه کیفیت پایین کار می کنند و بنابراین اگر شما نمی دانید که چگونه به انجام کاری به درستی آن را بهتر است نه به سعی کنید آن را انجام می دهند.

7 – در بازاریابی مقاله, مهم ترین بخشی است که به عنوان مقاله. به عنوان چیزی است که کاغذ برداشته توجه خواننده را می کند و آنها را می خواهید به عنوان خوانده شده بیشتر است. عنوان مقاله باید به خواننده اطلاعاتی که این مقاله ارائه می دهد در یک شیوه ای موجز. هر زمان که ممکن است خواننده این همه اطلاعات در عرض سه یا چهار کلمه است.

در حال حاضر اشتباه نکنید در مورد آن: ممکن است آن را آسان برای قرار دادن این نکات را به عمل و شروع به ساخت کسب و کار خود را, اما قطعا وجود دارد هیچ چیز به صورت خودکار در مورد نتایج. شما باید مهارت مداوم و نیاز به نگه داشتن در حال گسترش در سراسر بازار اگر شما امیدواریم که به رسیدن به موفقیت با هر مقاله بازاریابی.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Next Post

حمله خرس به چوپان ۲۷ ساله اردلی

سرپرست اورژانس و مدیر حوادث دانشگاه از زخمی شدن چوپانی بر اثر حمله خرس در روستای گوزلک شهرستان اردل خبر داد. Source link